Orospu numarası

orospu numarası

Merhaba ben ZEYNO,

istanbul halkalıda yalnız yaşamaktayım hertürlü fantazinizi benimle gercekleştirebilirsiniz.

Belli başlı özelliklerim

20 yaşında
167 boy
kumral biriyim bakımlı temiz biriyim.

Görüşmeleri ilk olarak kendi evimde yapıyorum ilk güveni aldıkdan sonra bir alo yapıp adresi vermeniz yeterli.

ücretlerim

1 seans 80
2 saat 200
bir gece 400

ilanım sadece buraya özel olduğundan
Telefon numaram
0539 841 76** nolu numaramı Arayıp ZEYNO diye hitap ediniz.

0539 841 ****

Etiketler:, ,

About z00mla

sohbet, chat, oyun, çet, muhabbet, sohbetlik

2 responses to “Orospu numarası”

  1. ayça says :

    Size Numaramı Veriyorum Arayın Adresi verin azıgınluga hazır olun :)

  2. cansel says :

    ben cansel mutlaka arayin beni ankaradayım sincanda

Bir Cevap Yazın

